Samochody demonstracyjne służyły przez kilka miesięcy a nawet ponad rok do jazd testowych w salonie. Niektóre z nich to również auta służbowe pracowników Dixi‑Car. W chwili, gdy są wycofywane z programu "Demo" mają przebiegi od kilkuset do kilkunastu tysięcy kilometrów i atrakcyjną cenę (stąd Demo Outlet). Są łakomym kąskiem dla poszukiwaczy prawie nowych używek. Dlaczego?
Samochody demonstracyjne (na fot. przed salonem Dixi-Car Warszawa) po kilku-kilkunastu miesiącach służby stają się podemonstracyjnymi i są oferowane do sprzedaży.
Często stał pod salonem i czekał aż ktoś (klient) raz na kilka dni wykona nim półgodzinną jazdę testową. Przy takiej eksploatacji samochód podemonstracyjny potrafi mieć nakręcone, w chwili gdy jest oferowany na sprzedaż, ledwie kilkaset kilometrów przebiegu. Czyli jest to praktycznie samochód nowy. Za cenę używanego.
Oczywiście nie wszystkie samochody demonstracyjne będą miały symboliczny przebieg. Zdarzają się "demówki" z kilkudziesięcioma tysiącami kilometrów na liczniku. Samochody demonstracyjne z większymi przebiegami spotkać można u wielkomiejskich dealerów, szczególnie tych obsługujących floty, gdzie menedżer takiego parku samochodowego, planujący rozbudowę floty samochodów firmowych, może otrzymać samochód demonstracyjny do testów na weekend. I np. pojedzie na sobotę i niedzielę w Góry Świętokrzyskie. Gdy tak wykorzystywane auto staje się "podemonstracyjne" i jest oferowane na sprzedaż, może mieć większy przebieg, nawet do 80-100 tys. km.
Znalezionych samochodów: 24.
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
Rata od 1012,50 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1030,18 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
Rata od 1439,35 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
Rata od 1651,89 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
Rata od 2013,67 zł/mc. rata w kwocie netto; 45% wpłata; 35 rat; wykup 30%
cena brutto
Rata od 720 zł/mc. netto w leasingu - zapytaj o szczegóły
cena brutto
OFERTA DNIA
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto (faktura vat-marża)
cena brutto
cena brutto
Na liście powyżej SsangYongi to są demówki, a dodaliśmy do listy auta innych marek z naszej oferty używanych, np. Audi. BMW, Ford, Hyundai, Kia, Nissan, Opel, Renault, Skoda, Toyota ‑ ze stanem licznika do 100 tys. km i w wieku od 1 do 6 lat ‑ jako realną alternatywę dla samochodów podemonstracyjnych.
#
W języku importerów różnie są wykorzystywane nazwy demo / expo. W SsangYongu demo to samochody do jazd testowych. W niektórych krajach/markach demo to samochody pokazywane (demonstrowane) w salonie. My samochody stojące wewnątrz salonu nazywamy expo, tj. ekspozycyjne.
Czyli: kupując w sieci SsangYonga w Polsce samochód demontracyjny, kupujesz pojazd, który ma tablice rejestracyjne, poruszał się po drogach, ma dany stan licznika.
Zobacz także
Bydgoszcz, Częstochowa, Gdańsk, Grójec, Janki, Jawczyce, Katowice, Kraków, Lublin, Łomianki, Łódź, woj. mazowieckie, Nadarzyn, Piaseczno, Płock, Poznań, Radom, Rawa Maz., Siedlce, Sochaczew, Szczecin, Tarczyn, Toruń, Warszawa-Puławska, Wrocław
Astra J, Astra K, Corsa, Crossland X, Grandland X, Insignia, Meriva, Mokka, Vivaro, Zafira, BAIC, Mitsubishi Kielce, SsangYong, Auta Japońskie, Małe / Miejskie, Suvy / Crossovery
BAIC 5 już w salonie Warszawa/Raszyn. Sprawdź sam tę jakość!
01.2024
Awangardowy design Baików widać i na fotografiach. Jednak zdjęcia to za mało, by wyrobić sobie zdanie na temat jakości wykonania samochodu. Mamy już Baika 5 w salonie w Warszawie/Raszynie. Zapraszamy na oględziny samochodu, bez umawiania się.
Na miejscu warto porozmawiać z handlowcem o warunkach ew. zakupu samochodu, czasie oczekiwania na odbiór.
My jesteśmy zbudowani jakością samochodów BAIC. I ergonomią – wypada przymierzyć się do crossovera poprzez zajęcie miejsca za kierownicą, położyć łokieć na podłokietniku, objąć lewarek automatu.