Warszawa (22) 716 30 20

Radom (48) 360 98 26

Nowe i Używane Ople Astra [Tanio]

Kalkulator Opel, oszczędności

Mamy najtańsze nowe Ople Astra w kraju. Spodziewaliśmy się, że wdrożenie nowych, 3‑cylindrowych CO2 oszczędnych silników nie spotka się tak od razu z entuzjazmem klientów, zabepieczyliśmy stoki Astr z silnikami 4‑cylindrowymi, by jak najdłużej dać naszym klientom wybór.

 

 

Vademecum taniej Astry

Opel Astra tanio skarbonka świnka

Poliftingowy Opel Astra V - dojrzały, ale relatywnie tani samochód kompaktowy. Również z nadwoziem kombi.

Pozycjonowanie Astry wyewoluowało. Do lat nastych XXI w. była w polskich salonach zdecydowanie najczęściej wybieranym przez klientów modelem w gamie Opla. Ale nadeszła epoka SUV-ów i zmiany własnościowe w Oplu. Do kogo dziś adresowana jest Astra? Jak kupić ją tanio?

Pozycjonowanie rynkowe Astry w 2024

Astra pozostaje najbardziej uniwersalnym modelem w gamie Opla - sprawdzi się w mieście, na autostradzie, w firmie, na wyjeździe weekendowym/wakacyjnym, nawet przy przeprowadzce, czy remoncie mieszkania. Średnie rozmiary samochodu kompaktowego. Koszty eksploatacji i spalanie - niskie.

Astra jest dla rodziny, singla, seniorów. Jeśli nie jesteś pewien, który model wybrać, wybierz Astrę - mała szansa, że spudłujesz.

Jednak: pozycji Astry zagroziły SUV-y - modele Crossland, Mokka, Grandland (czy zasadnie? Niższe nadwozie Astry lepiej trzyma się drogi). Po drugie - nowy właściciel marki Opel niekoniecznie chce promować Astrę. Bo płaci od niej "tantiemy" firmie General Motors, posiadającej "prawa autorskie" do konstrukcji opracowanej przez biuro projektowe w Niemczech.

Czy Astra jest dziś tania?

Jest zdecydowanie modelem "value for money". Za Astrę nie przepłacamy. Dostajemy klimatyzację, multimedia już w najtańszym poziomie wyposażenia - wcześniej był to Enjoy, obecnie Edition.

Jakością wykończenia kabiny Astra koresponduje z większą Insignią.

Koszty eksploatacji - zdecydowanie budżetowo, taniej niż przy SUV-ach. Więcej o TCO Astry.

Czy Astra jest dziś tania? Samochody nowe drożały w 2019-2023, dotyczy to wszystkich producentów. O przyczynach piszemy tu. Chodzi o zaostrzające się normy emisji i w związku z tym potrzebę konstruowania czystszych silników. Astra to, w chwili gdy tekst powstaje, wydatek od ok. 59 tys. zł, podczas gdy jeszcze kilka lat temu można ją było kupić za ok. 53 tys. zł. Natomiast w ślad za autami nowymi rosną też ceny pojazdów używanych, więc za kilka lat drożej odsprzedasz swoją Astrę.

 

 

Używana Astra tanio...

Oferty używanych Astr dostępnych na już w salonach Dixi-Car, poczynając od najtańszej. Gotowy? Negocjuj cenę, zapraszamy.

Opel Astra IV Sports Tourer 1,4 Turbo 120KM

benzyna , 2011 , skrzynia manualna , kolor srebrny metallic

od 25900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra IV 1,6 CDTI 110KM, Xenon, Navi, pakiet zimowy

Diesel , 2014 , skrzynia manualna , kolor brązowy metallic

od 29900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra V 1,6 CDTI 136KM, Salon Polska, Enjoy

Diesel , 2016 , skrzynia manualna , kolor niebieski metalic

od 37900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

OFERTA DNIA

Opel Astra V 1.6 cdti SalonPL Navi Serwis Gwarancja Vat23%

Diesel , 2018 , skrzynia manualna , kolor srebrny metalic

od 42900 cena brutto

Zobacz

Opel Astra V 1.4 Turbo Niski Przebieg Serwis ASO Gwarancja

benzyna , 2018 , skrzynia manualna , kolor biały

od 57900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Opel Astra V 1.6T 200KM Full Opcja Navi Kamera Illux Serwis Gwarancja

benzyna , 2017 , skrzynia manualna , kolor czarny metalic

od 62900 cena brutto (faktura vat-marża)

Zobacz

Więcej samochodów używanych

 

 

 

 

 

Tylu zamówień polski importer się nie spodziewał - i inne opinie o Torresie

08.2023

Opinia liczba zamówień SsangYong Torres, tablica rejestracyjna WN

Aż trudno uwierzyć w pojemność bagażnika, która według katalogu wynosi 703 l. Po złożeniu foteli możemy dostać ponad 1600 l. To są możliwości, którymi Koreańczycy w tej kwestii dosłownie pozamiatali

– pisze na:Temat, 24.07.2023.

 

Wnętrze również zachwyca. Wygląda na czyste i nowoczesne. Po prawej stronie widoczny jest całkiem spory multimedialny ekran o przekątnej 12,3 cala. Poniżej – podobnie jak w Audi, 8-calowy wyświetlacz przeznaczony do sterowania klimatyzacją czy podgrzewaniem foteli.

– pisze WRC Premium. Motorsport & Beyond, 20.07.2023.

 

Torres zaskakuje komfortem jazdy (z przodu kolumny resorujące, z tyłu wielowahacz Multi-Link). Kabina pasażerska jest dobrze wyciszona zaś układ kierowniczy precyzyjnie reaguje na wykonywane manewry. Parkowanie ułatwiają przednie i tylne czujniki oraz kamera cofania, która wyróżnia się dobrą jakością obrazu.

– pisze Nowoczesna Flota, 27.07.2023.

 

Zobacz opinie



 

 

Przejdź na górę strony Powrót do góry

 

 

SsangYong Professional Pick-up dla przedsiębiorcy