Zakłócenia silnika Opel Insignia

 

 


Doradca serwisu Opel

Masz pytanie techniczne nt. swojego Opla?

Przejrzyj pytania zadane naszemu serwisowi.

Nie znalazłeś odpowiedzi? Zadaj własne pytanie! Formularz
Na pytania odpowiadają Doradcy Serwisu Opel Dixi-Car.

Przeczytaj zasady udzielania odpowiedzi przez serwis.

 

Pytania nt. innych modeli Opla

 

 

Witam kupilem opla insignie i w ciagu 3 tygodni zapalila mi sie zołta lampka silnik(uklad kontroli emisji spalin) dwukrotnie bylem w salonie popatrzyli wykasowali blad nastepnym razem wyczyszcili filtry ,wykasowali blad zrobilem okolo 100 km i po raz trzeci sie zapalila i pali sie podczas jazdy.

Widać, że w tym przypadku nie pomaga samo wykasowanie błędów z pamięci, a należy się skupić na przyczynie zapalania się kontrolki MIL. Zapraszamy do naszego serwisu w Raszynie/Radomiu (jeśli bywa Pan w okolicy) celem rozpoznania problemu, odczytania kodów błędów, symptomów, pomiarów parametrów pracy osprzętu – po tym etapie jesteśmy w stanie coś więcej powiedzieć na temat zgłoszenia. Przy okazji wykonamy bezpłatną kontrolę wzrokową pojazdu.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Witam, po podłączeniu do komputera w mojej Insignii (2010 2.0 CDTi 160 KM Cosmo Automat) wyświetlił mi się błąd: "P053A Element grzewczy odpowietrznika skrzyni korbowej- Zakłócenia działania". Nikt- włącznie z autoryzowanym serwisem nie potrafi mi pomóc. Co to oznacza? Jak mam ten błąd usunąć? Dodam, że ostatnio robiłem rozrząd oraz obszerny przegląd (wymiana olejów, filtrów, tarcz, klocków itp.) Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc.

Sprawdziłem ten błąd, brak środków zaradczych, usterka nie należy do powtarzających się, błąd może być generowany przez zwarcie w instalacji podsekcji – tylko na stanowisku warsztatowym o etapie weryfikacji jesteśmy w stanie coś więcej powiedzieć na temat zgłoszenia. Jełki auto jest w okolicy: Raszyn/Radom – zapraszamy na diagnostykę testerem MDI. Przy okazji pobytu wykonujemy bezpłatną kontrolę wzrokową pojazdu.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Co może spowodować zaświecenie się kontrolki "wymagany serwis" w Insigni 2,0 CDTI?- silnik pracuje normalnie, wszystkie płyny ekspoloatacyjne na właściwych poziomach, temperatura silnika w normie, brak jakichkolwiek "nienormalnych" dźwięków. Czy może to być fałszywy alarm czy konieczna jest wizyta wb serwisie ? Auto jest regularnie serwisowane w sieci Opla, ostatni przegląd 16000km temu - czyli na planowy przegląd za wcześnie 

Zalecamy wizytę w Aso celem podłączenia komputera MDI, po tym etapie można coś więcej powiedzieć na temat zgłoszenia i kwalifikować ew. części do naprawy. Może być to tylko kwestia chwilowego błędnego odczytu z modułu, może wystarczy aktualizacja oprogramowania serwisowego.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Posiadam Insignie 2.0T benzyna 2011, pojawiła mi się kontrolka check engine - zdiagnozowałem nastepujące błędy: P0010 - Położenie wałka rozrządu zaworów dolotowych, elektrozawór siłownika, selonoid obwodu sterującego, P0106 - Czujnik cisnienia MAP w kolektorze dolotowym - obwód nieprawidłowy, P1101 - Układ powietrza dolotowego - obwód nieprawidłowy. Przebieg pojazdu niecia 81tys km. Czy spotkali się państwo z taką przypadłością? Czego powininem się spodziewać jako elementy do naprawy? Jakie to będa orientacyjnie koszty?

Całość do spr. na stanowisku warsztatowym prez technika serwisu.
Zaczynamy zawsze od badania komputerowego – jako 1`wszy etap naprawy, odczytamy kody usterek naszym testerem, symptomy, spr. parametry pracy osprzętu – ten etap ok.150-200 zl brutto i dalej jeśli konieczna będzie dalsza diagnostyka, rozliczamy weryfikację dokładną z czasu poświęconego na znalezienei usterki.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

CZY ZAPALAJACA SIE CO JAKIS CZAS I GASNACA  POMARANCZOWA KONTROLKA SILNIKA W INSIGNI TO WINA ZARORU EGR?

W Pani aucie może być wiele powodów zapalającej się kontrolki silnika,ale między innymi zaworu recyrkulacji spalin. W celu weryfikacji usterki zapraszam Panią do naszego serwisu.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Witam. Dziś podczas jazdy Insignią sports tourer z 2009 r. zapalił się znaczek samochód a w nim klucz i auto lekko na chwilę straciło delikatnie moc (stało się tak 2 razy na odc.15 km w drodze do pracy) Czy mogę nim jeszcze jeździć do piątku?Będę wdzięczna za podpowiedź.

Najlepszym rozwiązaniem byłoby umówienie auta do najbliższego serwisu ASO wcelu weryfikacji przyczyny powstania usterki. Krótkotrwała utrata mocy spowodowana jest działaniem trybu serwisowego którego celem jest ograniczenie mocy silnika,aby nie doszło do uszkodzenia. Możliwe że przyczyną usterki jest również nieszczelnośc na układzie dolotowym miedzy turbosprężarką a chłodnicą powietrza.

Nie jestem wstanie potwierdzić czy autem można jeździć z zaistniałą usterką, należy jak najszybciej zgłosic się do ASO ewentualnie postarać się ograniczyc jazdę autem do czasu zweryfikowania usterki. 

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

Witam mam insignia 2.0cdti chciałbym się dowiedzieć czy spasuje do niej silnik 1.9cdti z Vectry c

Nie pasuje. Inne modele, silnik o innych parametrach i osprzęcie towarzyszącym.

 

 

W ciągu ostatnich trzech tygodni miałem dwukrotnie taką sytuację, że jadąc na trasie w Oplu Insignia (2.0 diesel) zaplaiła mi się lamka serwisowa a samochód tracił kompletnie moc. Po wyłączeniu silnika i odczekaniu minuty wszystko wracało do normy (choć mam wrażenie, jakby samochód wolniej się rozpędzał. Poza dwoma przypadkami "naprawianymi" poprzez wyłączenie silnika więcej nic sie nie wydarzyło. Co może być powodem 'przejścia' w tryb serwisowy?

Zalecamy podłączenie auta pod komputer diagnostyczny MDI, celem odczytania kodów błędów i odniesienia sie do problemu, bez tego etapu ciężko postawić na cokolwiek. Zalecamy wizytę i szybkie sprawdzenie, aby uniknąć poważniejszych awarii, zapraszamy do naszego ASO.

Diagnostyka Tech 2 / MDI w serwisie Dixi-Car

 

 

 

 

 

Pytania wg modelu

Omega

Frontera

 

 

 

Zadaj swoje pytanie techniczne!

Pytanie
nr VIN samochodu (nr nadwozia)
O VIN pytamy, bo sprawdzamy, czy dany samochód podlega bezpłatnej kampanii technicznej producenta, a jeśli podlega to informujemy o tym pytającego. Ponadto czasem bez VINu nie sposób odpowiedzieć na zadane pytanie...
imię i nazwisko*
telefon kontaktowy
e-mail*
miejscowość*
Ile jest 2 dodać 2 ? *
Cyfra lub słownie. Pole obowiązkowe.

* pola obowiązkowe

 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przekazania mi informacji o ofercie Opla, Mitsubishi przez Dixi-Car SA zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997. Podanie danych jest dobrowolne, każdemu przysługuje prawo wglądu do nich i ich poprawiania. Firma Dixi-Car SA zobowiązuje się chronić udostępnione jej dane osobowe i wykorzystywać je tylko do własnych celów.
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowej od Dixi-Car SA zgodnie z art. 10 ust. 2 ustawy z 18.07.2002 o świadczeniu usług drogą elektroniczną na wskazany powyżej adres elektroniczny.

 

 

 



 

 


Podziel się:

Przejdź na górę strony Powrót do góry

Opona na śniegu
Koła zimowe (opona + fabryczne felgi Opel)

Zobacz ceny
Umów się na serwis mechaniczny/elektroniczny
Umów się na serwis mechaniczny

Wypełnij formularz
Umów się na serwis blacharsko-lakierniczy
Umów się na serwis blacharski

Wypełnij formularz
Ceny przeglądów okresowych
Ceny przeglądów (OT-15, OT-30, itd.)

zobacz cenę przeglądu
Wyceń usługę serwis Opel Raszyn (Warszawa), Radom
Serwis klimatyzacji
Serwis klimatyzacji

oferta serwisu klimatyzacji
Sprawdzenie samochodu używanego przed zakupem
Sprawdzenie samochodu używanego przed zakupem

o usłudze sprawdzenia
Program AutoOdnowa - naprawy rozrządu, amortyzatorów i inne dla starszych modeli
Wymiana rozrządu

Ceny wymiany rozrządu
Instalacje gazowe LPG
Instalacje gazowe do Opla

o instalacjach LPG
Usługi blacharsko-lakiernicze
Usługi blacharsko-lakiernicze

Serwisu blacharski
Pomiar tarczy hamulcowej suwmiarką
Czy Twój Opel podlega kampanii serwisowej producenta?

Sprawdź wpisując VIN!
Dziękuję, że jesteś na naszej stronie. Zadaj pytanie, odpowiemy!